Voormalig masterstudent EU Competition Law and Regulation en ACELG onderzoeksassistent Ágnes Sipiczki heeft tijdens de ‘ACM Dag van de Scriptie’ de eerste prijs voor haar scriptie gewonnen.
ACM Scriptieprijs

Jaarlijks organiseert de Autoriteit Consument & Markt (ACM) de Dag van de Scriptie om de band met de academische wereld te versterken. Studenten van verschillende universiteiten verdedigden hun scriptie voor de vakjury.

Relevant onderwerp

De jury vond Ágnes’ scriptie ‘Protection against Protectionism – The Case of Merger Control’ goed geschreven en het onderwerp relevant, gezien de EU-brede en geopolitieke beweging naar meer protectionisme.

Dr. Kati Cseres van het Amsterdam Centre for European Law and Governance (ACELG) heeft Ágnes Sipiczki bij haar scriptie begeleid.

Dr. K.J. (Kati) Cseres

Faculteit der Rechtsgeleerdheid