Op 16 februari 2023 organiseert de vakgroep Arbeidsrecht | AIAS-HSI van de UvA wederom het jaarlijkse Arbeid en Sportcongres. Een selectie van sprekers met zowel academische als praktische kennis van het (arbeids)recht in de sport bespreken met u de meest recente ontwikkelingen op dit gebied.
Kerngegevens van evenement Congres Arbeid & Sport
16 februari 2023
12:00 -17:15
Ruimte
Verdieping 3, zaal A3.15 (Moot Court zaal)

Thema's:
Arbeidsrecht in het wielrennen, grensoverschrijdend gedrag op de (sport)werkvloer, integriteitskwesties, Super League en ontwikkelingen FIFA en CAS

Sprekers:

Prof. Dr. A. (Agnes) Akkerman Mr. R. (Rosalie) Tamminga
Dr. R.C (Roberto) Branco Martins   Dr. B. (Ben) van Rompuy
Dr. N. (Niels) Jansen Mr. F.M. (Frans) de Weger
Mr. D. (Dolf) Segaar Mr. D.M. (Dennis) Koolaard

Locatie congres:

Roeterseilandcampus - gebouw A

Ruimte Verdieping 3, zaal A3.15 (Moot Court zaal)
Nieuwe Achtergracht 166
1018 WV Amsterdam

Parkeren kan (beperkt) rondom het gebouw, betaald parkeren op straat. Wij raden u aan, indien mogelijk, om met het OV te komen.

Nederlandse Orde van Advocaten

De bijeenkomst is door de NOvA erkend. De bijeenkomst levert 4 PO-punten op. De prijs bedraagt € 205,- uitgezonderd rechtenstudenten aan een Nederlandse universiteit, die kunnen gratis deelnemen aan dit congres.

Indien u bent aangemeld, maar verhinderd blijkt, kunt u zich afmelden tot 08.00 uur op de dag van de bijeenkomst via aias-hsi@uva.nl met in het onderwerp: afmelden A&S congres 16 februari 2023 Voor afmelding ná 08:00 uur blijft de deelnamefee verschuldigd.